Wednesday, December 8, 2010

gUD m0rninG!! Annyeong Hasey0 !!

M0rning2 every0ne !!
bangun tidO x agii?Sy dh bngun dh cume x mndi agii.he3..klu ade bau busuk sorii la sbb sy mls mndi pgi cket..x bgus kan ank dare mls mndii ? nge3~
pgi2 ni sy x mkn agii..perut dh brbunyi ni..'IBU..BILE NK MSK NI?ALONG LAPAR DH NI..ADUH!!'x bgus jugakk sy ni sbb bgun2 lps solat trus bukak laptop..on9 fb ph2 updated blog..x patut tpi,xpe sbb solat dhh..skrang tengah tengok tv ni..criter budak2..my favourite aww!aku kan cam bese arr suke tgk cite bbudak same je cam perangai...but not Manja2!! budak2 jugakk,dang klu mrh je bekeng cam singa...ngamok lalu...2 rr jgn cri psl ngan aku...kes mukmin amik meja aku pon aku marah kt dye abih stu kls denga...dye mengalah...aku mng...ehh?!k la...dah melalut pulakkk aku ni...smpai ke sini pulak dh...ish3...k la..Bye2..laen klli aku update pulakk ea..tunggu tauu..jgn pegi ke mne2 blog..hah3

No comments:

Post a Comment